http://miavdmerwe.tumblr.com/

Tumblr:miavdmerwe.tumblr.com... Portfolio:miavanderm.wix.com/miavandermerwe

Blog Archive

Friday 6 July 2012

Van Innibos tot die bos

Met die vakansiewerk vereistes vir my kursus en die Innibos kunstefees in my tuisdorp, het ek besluit om ʼn werk te soek vir die winter vakansie. Ek het Nelspruit se plaaslike koerant, Die Laevelder, gekontak en gehoor of hulle ʼn ekstra fotograaf benodig. Promotion werk met ʼn kamera is nou nie presies wat ek in gedagte gehad het nie, maar gelukkig het ek baie tegniese oefening en ʼn paar rand in die sak verower. So tussen deur die sosiale foto’s vir  Look Local, het ek probeer om ekstra foto’s van die fees in te werk. Hier is so ʼn handjievol:










06:30 die oggend, na die hoof aand van Innibos, vertrek ek uitgeput saam met ʼn groep vriende Wildtuin toe. Ek het nog altyd gedink Wildtuin fotografie is vreeslik vervelig, maar dit is seker net omdat ek nog nooit ʼn ordentlike kamera gehad het nie. Hier is ʼn paar foto’s van ons twee dae in-die-regte-bos.

















No comments:

Post a Comment